Als onthaalmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers, zowel fysiek als telefonisch. Je bent als het ware het uithangbord van onze organisatie. Wat heb je hiervoor zeker nodig ? Motivatie, betrokkenheid en nauwkeurigheid, een commerciële en klantgerichte reflex, een verzorgd voorkomen en een spontane brede glimlach … ook tijdens weekenddagen, af en toe op feestdagen of op één van onze publieksevenementen.
Daarnaast krijg je ook behoorlijk wat administratieve taken toebedeeld. Hierbij zijn organisatie, planning en inzicht, zorgvuldigheid en een gezonde en positieve teamgeest onmisbaar.
Ben je bovendien bereid ambassadeur te zijn van onze boodschap van vrede, vrijheid en verdraagzaamheid, dan klopt het helemaal.
Ø Je hebt minimaal een diploma algemeen secundair onderwijs
Ø Ervaring kan een pluspunt zijn, maar als schoolverlater ben je evenzeer welkom
Ø Wij verwachten een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels
Ø Vlot overweg kunnen met de courante Microsoft Office toepassingen: Outlook, Word en Excel
Ø Flexibele houding in functie van het werkrooster
Ø Bereid zijn ook in het weekend je steentje bij te dragen
Je komt terecht in een leuke werkomgeving en een klein hecht team. Wij zorgen voor opleiding en begeleiding met evaluatiemomenten.
Het uurrooster is variabel met een vaste periodiciteit van 4 weken. Het brutoloon is conform de barema’s van onze sector en jouw relevante anciënniteit en wordt aangevuld met extra’s zoals maaltijdcheques, een vergoeding woon-werkverkeer, een werkbonus en een vaste tussenkomst in kosten.
De vacature zien wij graag snel ingevuld, maar wij zijn eveneens bereid heel even te wachten op de geschikte kandidaat.
Peter Mouton
051500286
peter.mouton@aandeijzer.be